loading...
مطالب جدید و به روز
سلام


آخرین ارسال های انجمن
محمد قبادی بازدید : 388 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

ماشین سواری با پرندگان خشمگین (نامحدود) با Angry Birds Go! v1.0.1

در بازی Angry Birds Go شما ماشین سواری با ماشین های کوچک و چوبی را تجربه می کنید. فضای این بازی کاملا کارتونی است. مسیر های پیچ در پیچ مختلفی وجود دارد که شما باید آن ها را پشت سر بگذارید تا مسابقه به پایان برسد. در این بازی مسابقه بین ماشین های زیادی است، به این دلیل باید برای زود تر رسیدن به نقطه پایان تلاش کنید و با سرعت بیشتری بروید. در طی مسیر مسابقه سکه هایی قرار دارد، که شما باید آن ها را جمع کنید تا امتیازتان بیشتر شود. در طول مسابقه امکان این که ماشین شما آسیب ببیند وجود دارد، به همین دلیل برای شما یک تعمیرگاه اختصاصی در بازی قرار داده اند تا ماشین خود را تعمیر کنید یا از لحاظ شتاب، لاستیک ها، بدنه و … آن را ارتقا دهید. از ویژگی های این بازی می توان به ماشین های مختلف، شخصیت های کارتونی متعدد، موسیقی متن، محیط سه بعدی، جاده ها و محیط های متفاوت برای مسابقه، گرافیک جذاب و گیم پلی ساده و روان اشاره کرد. همچنین این بازی دارای مرحله های نا محدود است.

محمد قبادی بازدید : 234 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

قفل گوشی همانند آیفون با iPhone Screen Locker v1.10

با استفاده از برنامه جالب iPhone Screen Locker می توانید قفل های گوشی اندروید خود را همانند گوشی های آیفون کنید. این برنامه یک شبیه سازی برای قسمت قفل گوشی آیفون می باشد که با نصب آن می توانید شیوه قفل گوشی خود را به قفل آیفون تبدیل کنید. گوشی های آیفون دارای چند نوع قفل مختلف و البته گرافیکی و منحصر به فرد خود می باشد که با نصب برنامه فوق به راحتی می توانید قفل گوشی خود را شبیه آیفون کنید. این برنامه تمامی قسمت های قفل گوشی شما حتی قسمت تنظیمات قفل گوشی را شبیه آیفون می کند. اگر از ظاهر یکنواخت گوشی خود خسته شده اید و قصد ایجاد تغییراتی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم برنامه فوق را نصب نمایید. در قسمت تنظیمات، تمامی امکاناتی که آیفون برای کاربران خود قرار داده است این برنامه نیز برای شما فراهم کرده است.

محمد قبادی بازدید : 4965 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (3)

 

دانلود نرم افزار حدیث کساء برای اندروید : برنامه حدیث کساء که مخصوص گوشی های اندروید میباشد در بر دارنده ی متن کامل این حدیث شریف به همراه صوت مداح اهل بیت آقای میرداماد است که متن ترجمه نیز در آن وجود دارد. در بخش دیگر برنامه حدیث کساء ، فضائل ، اسرار و فوائد این حدیث شریف  ذکر شده است. برای نصب برنامه حدیث کساء نسخه ۱ فایل نصبی را از لینک زیر دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید و بعد از نصب برنامه در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

محمد قبادی بازدید : 5432 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار استخاره با توجه به نظرات حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی)

در این نرم افزار همچون وقتی که خودتان بعد از خواندن دعای استخاره صفحه ای از قرآن را به صورت اتفاقی باز می‌کنید، با فشار دادن دکمه‌ی «استخاره» نیز به همان شکل به صورت اتفاقی صفحه ای از قرآن را انتخاب می‌کنید؛
توجه کنید بر خلاف برخی نرم افزار ها که تنها بین تعداد محدودی از آیات امکان انتخاب وجود دارد (302 آیه) و کل قرآن موجود نیست، در این نرم افزار تمام قرآن موجود است و شما در حقیقت در بین تمامی صفحات، صفحه‌ای را انتخاب می‌کنید.
در واقع خودتان استخاره گرفته اید نه دیگری، همانطور که در مفاتیح هم آمده است، اگر کسی خودش استخاره بگیرد بهتر از آن است که دیگری برای او این کار را انجام دهد.
حالا باید جواب استخاره‌ی خود را از اولین آیه‌ی صفحه‌ی سمت راست بدست آورید و ما در این نرم افزار نظرحضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله) در مورد همان آیه را به شما نمایش می‌دهیم؛ چرا که تفسیر یک مرجع فقیه و مفسر قرآن از یک آیه بسیار بهتر از تفسیر خود ماست؛ و در ضمن با توجه به ملاحظاتی که وجود دارد، ما از نشان دادن آیه مربوطه معذور هستیم. 
لازم به ذکر است برای استخاره تنها کافیست سه بار صلوات بفرستید و دعاهای مختلفی که آمده است همه مستحب هستند. 

محمد قبادی بازدید : 349 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

TypeSmart 2.0 Keyboard v2.0.41. کیبورد هوشمند با TypeSmart 2.0 Keyboard v2.0.41

با TypeSmart 2.0 Keyboardسریعتر تایپ کنید. این کیبورد سریع و هوشمند که جایگزینی برای کیبوردهای موجود بر روی دستگاه های اندرویدی است، قابلیت های فراوانی دارد که کمتر در کیبورد های دیگر مشاهده می شود. موتور هوشمند پیش بینی کلمات، در هنگام تایپ کردن کلمه مورد نظر شما را حدس می زند و همچنین می تواند روش تایپ کردن شما را یاد گرفته و کلماتی را که شما بیشتر استفاده می کنید را به نمایش در آورد. سیستم پیشرفته تشخیص غلط املایی نیز به شما در صحیح نوشتی کلمات کمک خواهد کرد. این برنامه دارای تم های زیبایی است که کار کردن با آن را لذت بخش می کند.

محمد قبادی بازدید : 725 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

grey کنترل توپ با FastBall 3 v1.0

FastBall بازی اعتیادآوری است که ۵ میلیون بازیکن در سراسر دنیا دارد. در این نسخه، آخرین تجربه بازی را با گرافیک هنری، انیمیشن، موزیک و مکانیک تازه از قبیل نیروی جاذبه و بخش های سرعتی چندگانه خواهید داشت. باید یک توپ در حال چرخیدن را کنترل کنید. در مسیر این توپ موانع بسیاری وجود دارد و تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که بپرد. پس هرگاه که این توپ نیاز به پریدن داشت با ضربه بر نمایشگر این کار را برایش انجام دهید. تلاش کنید در مسیر خود ستاره ها را گردآوری کنید. ستاره های طلایی، ساده شمرده می شوند اما ستاره های آبی، ویژه هستند و هرکدام به اندازه ۵ ستاره طلایی ارزش دارند. می توانید ستاره ها را در فروشگاه خرج کنید. افزون بر این حالت های گوناگونی برای بازی وجود دارد که حالت های بیشتر در آینده افزوده خواهند شد.

محمد قبادی بازدید : 550 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)

grey آفیس در اندروید با Smart Office 2 v2.0.17

۲ Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری برنامه دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست. از جمله ویژگی های نسخه جدید این برنامه می توان به قابلیت تبدیل فایل های آفیس به PDF و اشتراک گذاری فایل های آفیس در Dropbox اشاره کرد. این برنامه تنها برنامه ی آفیس اندروید برای ایجاد سند جدید در آفیس می باشد و همچنان می توانید فونت، رنگ، قالب، تراز متن ها،  بارگذاری عکس در نوشته و … را در سند جدید اعمال کرد.

ویژگی ها :
- ارسال و دریافت اسناد و پیوست ها به صورت ایمیل.
- ایجاد نمودار محاسباتی.
- بزرگنمایی صفحات آفیس تا هر اندازه.
- نمایش اسلاید.
- نمایش اسناد و اسلاید ها به صورت سه بعدی ۳D
- قابلیت اشتراک گذاری در Google Docs
- پشتیبانی از تمام نسخه های آفیس از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰
- اجرای فایل های Word , Excel , PowerPoint
- ایجاد، ویرایش و نمایش فرمت های DOCX، XLS، XLSX، PPT، PPTX
- پشتیبانی اسناد در زبان های : چینی، چک، دانمارکی، هلندی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، اندونزی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی سوئدی، ترکی و اوکراینی.

محمد قبادی بازدید : 393 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

grey شلیک سیب با Apple Bin v1.0.17

Apple Bin یک بازی اعتیاد آور و جالب است که کنترل لمسی ساده و و طراحی حسی از ویژگی های آن است. این بازی شبیه به بازی پرندگان خشمگین است که برای علاقه مندان به این نوع سبک می تواند انتخاب مناسبی باشد. یادگیری روش بازی و پیروز شدن در آن آسان است اما برای حرفه ای شدن راهی سخت در پیش دارید که با تلاش بیشتر می توانید نتیجه بهتری بگیرید. تمام آنچه نیاز دارید این است که با کمترین تعداد شلیک، بیشترین سیب را در سطل رو به رو بیاندازید. موانع گوناگونی در سر راهتان قرار دارد که از جمله آن ها می توان به دروازه ها، تعداد زیادی جعبه، نیروی جاذبه و … اشاره کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر خودت آیا امام زمان از تو راضی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 182
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 2,804
  • بازدید سال : 27,446
  • بازدید کلی : 607,743