loading...
مطالب جدید و به روز
سلام


آخرین ارسال های انجمن
محمد قبادی بازدید : 342 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

مسأله انتظار فرج و منجی عالم، اختصاص به تشیّع ندارد و معتقدین به ادیان مختلف هر کدام به نحوی منتظر منجی موعودی بوده و نگاه خاصی به این مسأله دارند. ولی آنچه اکنون درصدد بیان آن هستیم، بررسی دیدگاه های مختلف شیعیان نسبت به مسأله انتظار فرج موفور السرور قطب دایره امکان حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله فرجه الشریف می باشد.

محمد قبادی بازدید : 620 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

سوال: امام زمان(عج) از چه كارهایی ناراحت شده و غصه می خورند ؟

پاسخ: امام زمان (عليه السلام ) غصه مي خورند زماني كه ما به آنچه كه خداوند امر كرده عمل نكنيم و از آنچه كه خداوند نهي كرده دوري ... 

محمد قبادی بازدید : 911 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

شاید بعضی ازشما دیده باشیدبرخی ائمه جماعات دررکوع آخر نمازشان این ذکر رامیگویند:«اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ تَرَّحَّم عَلی عَجزِنا وَ اَغِثنا بِحَقِّهِم». این دستورالعملی است که خود آقا امام عصر(عج الله)دردیدار باآیت الله مرعشی نجفی به ایشان فرمودندکه دررکوع های نماز بویژه رکوع اخر تاکید کردند بخوانید.

محمد قبادی بازدید : 308 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

 

علامه عسکری می‌گوید: یکی از مورخان اهل سنت در کتاب «تاریخ المدینة المنوره» درباره محل دفن حضرت زهرا(س) آورده است: امام صادق(ع) مکرر می‌فرمودند فاطمه(س) در خانه‌اش دفن شد که عمر بن ‌عبدالعزیز آن را در مسجدالنبی(ص) داخل کرد.

محمد قبادی بازدید : 460 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از مراحل طرح توسعه حرم مطهر علمدار کربلا حضرت عباس علیه السلام و تسقیف صحن مطهر که عبارت است از ساخت روکش گنبدهای جدید صحن مطهر و آماده‌سازی آن برای مرحله بعدی که تزیین با کاشی کربلایی است به پایان رسید.

محمد قبادی بازدید : 694 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

حضرت فاطمه زهرا (س) فاطمه (علیها السلام) با آن همه فضیلت، همسری نیکو برای امیر مؤمنان بود. تا جایی که روایت شده هنگامی که علی (علیه السلام) به فاطمه (علیها السلام) می‌نگریست، غم و اندوهش زدوده می‌شد. فاطمه (علیها السلام) هیچگاه حتی اموری را که می‌پنداشت امام علی (علیه السلام) قادر به تدارک آنها نیست، از او طلب نمی نمود.

محمد قبادی بازدید : 397 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

مزار امام حسن عسکری(ع) و نرجس خاتون در کنار بزرگان دیگری همچون امام هادی(ع) و همسر ایشان قرار دارد. به همین دلیل است که ضریح متبرک سامرا به صورت هشت‌ضلعی ساخته می‌شود.

محمد قبادی بازدید : 418 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

 

سلام علیکم و رحمه الله

با توجه به فوت پدر مهربان بنده،تصمیم گرفتم که ختم صلواتی درست کنم و ثواب آن را هدیه کنیم به ائمه اطهار(ع) و شهدا و بزرگان دین و پدر بنده

برای شریک شدن در ثواب بسیار زیاد این ختم شما هم در این ختم سهیم باشید.کافی است که روی بنر بالای همین سایت کلیک کنید و صلوات های خود را وارد کنید.

فضیلت صلوات

 امام صادق(ع) روایت كرده است كه رسول خدا(ص) فرمود: صلوات فرستادن شما بر من روا شدن حاجتهای شما است و خدا را از شما راضی می گرداند و اعمال شما را پاكیزه می كند.

 روایت از رسول اكرم(ص) كه به حضرت علی(ع) می فرمود یا علی هر كه در هر روز یا در هر شب بر من صلوات فرستد شفاعت من برای او واجب می شود هر چند كه از اهل گناهان كبیره باشد.

محمد قبادی بازدید : 230 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

 

سلام خدمت دوستان و بازدیدکنندگان وبسایت دیتا

 

از وقفه ای که در روند بروز شدن سایت بوجود آمد عذرخواهی میکنم

 

امیدوارم که از این به بعد بتوانم رضایت شما عزیزان را با بروز کردن مفید سایت جلب کنم

 

التماس دعا

محمد قبادی بازدید : 369 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)


آن شب که مرا به معراج بردند، جبرئیل مرا با بال راست خود حمل کرد به من گفته شد که چه کسى را جانشین خود براى اهل زمین قرار دادى؟ گفتم: بهترین اهل آن على بن ابى طالب (ع) را.

محمد قبادی بازدید : 320 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 

غدیر خم نام ناحیه‌ای میان مکه و مدینه است که پیامبر اسلام در حجةالوداع، علی بن ابی طالب را «ولی» پس از خود اعلام کرد. ۱۸ ذی‌الحجه، سالروز بزرگ ترین عید شیعیان مبارک باد.

محمد قبادی بازدید : 333 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

"بهتر از نیكی، نیكوكار است، و زیباتر از زیبایی، گوینده آن است و برتر از علم، حامل آن و بدتر از بدی، عامل آن است وحشتناك تر از وحشت، آورنده آن است."

 

از سخنان گهربار امام هادی علیه السلام

محمد قبادی بازدید : 304 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 

امام هادي(ع) می فرمایند :

لو سلك الناس و اديا شعبا لسلكت وادي رجل عبدالله وحده خالصا؛ 

اگر همه مردم مسيري را انتخاب كنند و در آن گام نهند، من به راه كسي كه تنها راه خدا را خالصانه مي پرستد خواهم رفت. (بحارالانوار، ج78، ص245)

محمد قبادی بازدید : 28051 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (10)

 

ابن عبّاس رضى اللَّه عنه روايت مى‏كند كه بر رسول خدا صلّى الله عليه و آله داخل شدم ديدم كه حضرت خندان و بسيار خوشحال هستند. عرض كردم: چه خبر است فداى شما باد پدر و مادرم اى رسول خدا؟ پس فرمودند: يا ابن عبّاس جبرئيل نزد من آمد در حالى كه به دست او صحيفه‏اى بود كه در آن دعائى از جهت كرامت من و از براى امّت من نوشته شده بود. پس جبرئيل گفت كه: يا محمّد اين را بگير و بخوان آنچه را كه در اوست و آن را تعظيم نماى. پس بدرستى كه اين گنجى از گنجهاى آخرت است و اين دعائى است كه خداى تعالى ...

محمد قبادی بازدید : 298 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

با سلام خدمت دوستان عزیز،اولین دوره ختم صلوات به مناسبت میلاد با سر سعادت امام رضا(ع) در وبسایت دیتا برگزار میشود که از شما دوستداران اهل بیت(ع) دعوت میکنیم که در این ختم صلوات همگانی شرکت به عمل آورید.برای دیدن شرایط و شرکت در این ختم صلوات اینجا کلیک کنید.

محمد قبادی بازدید : 280 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

مالک بن انس: امام صادق علیه السلام مردی بود که دائم مشغول یکی از این سه خصلت بود: یا روزه می گرفت یا نماز می خواند و یا در حال ذکر بود. او از بزرگان عباد و اکابر زهاد بود که از خدای عزوجل میترسند. بسیار حدیث می‌گفت.مجالست با او دل نشین بود و همراهی اش پر فایده.

محمد قبادی بازدید : 708 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در امثال و حكم عربى شهرت دارد كه «كلام الملوك، ملوك الكلام‏» ، این سخنى به غایت‏ حكیمانه است، نهج‏البلاغه مولا امیرالمؤمنین (ع) كه الحق «اخ القرآن‏» نام گرفته نیز مصداق عالى این سخن حكمت‏آمیز است، زیرا از زبان و قلم بزرگ مردى تراویده كه در جهان سخنورى یگانه بوده كلامش سرآمد كلام‏هاست. از همین روى درباره این اثر جاودانه گفته‏اند «فوق كلام المخلوق و دون كلام الخالق‏».

آرى، امام مؤمنان در عرصه سخنورى گوى سبقت از همگان ربوده و توسن بلاغت را در میدان فصاحت ‏بى‏مهابا تازانده و هیچ كسى یاراى هماوردى با او را ندارد، و نه تنها هم كیشان امام متقین بر بى‏رقیبى وى اذعان دارند، بلكه سخنوران غیر مسلمان هم بر این امر گواهند، و جز این نیست كه كلام امام على (ع) مؤید از جانب حق است و از زبان و قلمى تراویده كه در شهر علم نبى (ص) بوده است . 

 

محمد قبادی بازدید : 562 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

شمه‌ای از کرامات ابوفاضل/ ماجرای داش علی مست و روضه حضرت عباس(ع)

صاحب مغازه وقتی از سرقت اموالش مطلع شد، صدا زد: یا اباالفضل! من سقاخانه‌ات را تمیز مى‌کردم، آب مى‌ریختم، مردم را به یاد شما و برادرت حسین(ع) مى‌انداختم، حالا باید دزد مغازه مرا بزند؟ اگر مال من برنگردد، دیگر نه من و نه تو!

محمد قبادی بازدید : 423 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

فاطمه اطهر پنج سال بعد از نبوت و پيامبرى پدرش و سه سال پس از داستان معراج در بيستم ماه جمادى الآخرة در مكه معظمه متولد شد و مدت هشت سال با پدر خويش در مكه بود، آنگاه با پدر خود بسوى مدينه هجرت نمود و پيامبر خدا دو سال بعد از ورود به مدينه در روز اول ماه ذيحجه وى را براى على بن ابى طالب عليه السّلام تزويج نمود...

محمد قبادی بازدید : 496 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

مقتل حضرت فاطمه(ص)

وبسایت دیتا در این پست داستان نقشه حمله به خانه حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) از معتبر ترین کتاب که مورد تایید چند امام قرار گرفته است را برای شما آورده است.

محمد قبادی بازدید : 1567 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (2)

 

 

وبسایت دیتا در این پست خوابی رو از زبان سید حسن نصرالله درباره حضرت فاطمه(س) برای شما آورده است که توصیه میکنیم حتما مطلب رو بخونید.

محمد قبادی بازدید : 1602 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

فرا رسیدن شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را خدمت شما تسلیت عرض میکنم.

حدیث امروز یک حدیث زیبا و تامل برانگیز از کتاب امالی شیخ صدوق(ره) از حضرت محمد(ص) درباره چگونگی شفاعت حضرت زهرا(س) از شیعیان در روز قیامت است که و این حدیث مقام بسیار والای حضرت فاطمه(س) را میرساند.واقعا بهتون توصیه میکنم این حدیث رو حتما بخونید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر خودت آیا امام زمان از تو راضی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 182
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 2,790
  • بازدید سال : 27,432
  • بازدید کلی : 607,729