loading...
مطالب جدید و به روز
سلام


آخرین ارسال های انجمن
محمد قبادی بازدید : 407 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

وزیر، مسوولان وزارت امورخارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

محمد قبادی بازدید : 608 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

روز آخر شیشه های داخل حمام را شکستند و محمد را که تمام بدنش زخم و خون و جراحت بود بر روی شیشه ها کشیدند ولی باز هم جز ناله از محمد چیزی بیرون نیامد تنها حرفهای که از محمد توانستند اعتراف بگیرند نام خدا و ائمه اطهار بود و عدنان که خشمگین از این همه مقاومت با فرو کردن یک عدد صابون عراقی که نوعی خاص از صابون بود که به رنگ سبز وب سیار بد بو بود در دهان محمد باعث خفه شدن محمد شد و برای جبران سریعا در خواست کمک کردند ولی محمد دیگر نفس نمی کشید پیکر پاک این شهید عزیز را بر روی سیم خاردار انداختند و عکس گرفتند که بگویند در حال فرار بوده و مجبور شدیم با گلوله بزنیم.

 

محمد قبادی بازدید : 703 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

امام علی(ع) و کفشهای وصله دار رو شنیده بودیم ولی امام خامنه ای و دمپالی وصله دار رو دیدیم ! ( البته قصد مقایسه نیست و همچنین اینکه ساده زیستی آقا سند نمیخواد و همه حتی دشمنانشون هم به این اعتقاد دارن. فقط کاش یک سری از مسئولین کمی از ایشون سرمشق بگیرند)
این رهبر ارزش داره جون خودت و پدر و مادر رو فداش کنی!

محمد قبادی بازدید : 711 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تیم ملی اسپانیا که با نایب قهرمان دوره قبل همگروه شده برای دفاع از تنها افتخار جهانی خود کار سختی در پیش دارد و در صورت تکرار این افتخار سرمربی و کاپیتان این تیم در تاریخ جام جهانی ماندگار خواهند شد، ضمن اینکه اگر جام به مادرید برود برای اولین بار یک تیم اروپایی سنت شکنی خواهد کرد.

محمد قبادی بازدید : 586 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

علامه در عصر حکومت «ملک عبدالعزیز» برای زیارت خانه خدا به مکه رفت. در عید قربان در کنار سایر علما به کاخ پادشاه سعودی دعوت شد. هنگامی که نوبت به او رسید، دست شاه را گرفت و هدیه‌ای به او داد، و آن هدیه یک قرآن بود که دارای جلدی پوستین بود. شاه عربستان آن هدیه را گرفت و بوسید و به عنوان تعظیم و احترام، بر پیشانی خود گذاشت.

محمد قبادی بازدید : 414 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

وارثان خالق معجزه ماراکانا با قرار گرفتن در کنار دو قهرمان جهان گروه مرگ جام جهانی 2014 برزیل را تشکیل داده اند و باید دید تیم خوش‌دست و دوست داشتنی تابارز در آفریقای جنوبی در برزیل نیز خواهد درخشید و خاطرات فینال دراماتیک 1950 را زنده خواهد کرد یا مانند مسابقات مرحله مقدماتی اروگوئه‌ای پرنوسان خواهیم دید.

محمد قبادی بازدید : 990 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

آمریکایی‌ها که برای هفتمین بار متوالی در جام جهانی حاضر می شوند، این بار یک گلزن بزرگ که در دوران نوجوانی وقتی فوتبال بازی می کرد، به او «بچه نانوای بوتنانگی» می گفتند هدایت آن ها را برعهده دارد و اگر برای سومین بار قربانی اشتباهات فاحش داوری نشوند می خواهند شگفتی آفرین شوند.

محمد قبادی بازدید : 630 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

تیم ملی آلمان که در 17 دوره جام جهانی حضور داشته و با 12 بار حضور در جمع چهار تیم پایانی و سه قهرمانی و چهار نایب قهرمانی پرافتخارترین سابقه را در تاریخ جامهای جهانی دارد به دنبال کسب اولین جام جهانی توسط یک تیم اروپایی در آمریکای لاتین است، البته به شرطی که مثل دو دوره گذشته در نیمه نهایی به قهرمان جام جهانی 2014 نبازد!

محمد قبادی بازدید : 705 چهارشنبه 13 فروردین 1393 نظرات (0)

 

یکی از مدعیان همیشگی قهرمانی جام جهانی با شمار زیادی از ستارگان دنیای فوتبال به کشور همسایه و البته همیشه رقیب آمده است تا به کمک لیونل مسی به ناکامی 28 ساله قهرمان نشدن در این تورنمنت مهم پایان دهد، تیمی که هر وقت از جمع 8 تیم بالاتر رفته همواره قهرمان یا نایب قهرمان شده است.

محمد قبادی بازدید : 460 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از مراحل طرح توسعه حرم مطهر علمدار کربلا حضرت عباس علیه السلام و تسقیف صحن مطهر که عبارت است از ساخت روکش گنبدهای جدید صحن مطهر و آماده‌سازی آن برای مرحله بعدی که تزیین با کاشی کربلایی است به پایان رسید.

محمد قبادی بازدید : 397 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

مزار امام حسن عسکری(ع) و نرجس خاتون در کنار بزرگان دیگری همچون امام هادی(ع) و همسر ایشان قرار دارد. به همین دلیل است که ضریح متبرک سامرا به صورت هشت‌ضلعی ساخته می‌شود.

محمد قبادی بازدید : 299 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال دنیا در سال 2013 امشب (دوشنبه) در مراسمی در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد و در آن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا انتخاب شد تا برای دومین بار در طول دوران بازیگری خود توپ طلا را َاز آن خود کند.

 

محمد قبادی بازدید : 979 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

اخد رای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین لحظات آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) رای خود را به صندوق شماره 110 انداختند.

محمد قبادی بازدید : 572 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


همزمان با اعلام تعطيلي حوزه هاي علميه جهان شيعه در اعتراض به هتک حرمت به مزار "حجر بن عدي"، يکي از عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" با انتشار تصاوير جديدي از اين اقدام وقيحانه، تهديد کرد که بزودي مشابه همين کار را با مزار حضرت زينب(ع) و حضرت رقيه(ع) نيز انجام خواهند داد.

محمد قبادی بازدید : 746 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

در این پست عکس های از نوجوانی 5 کاندیدای احتمای ریاست جمهوری برای شما آوردم که دیدنش خالی از لطف نیست.

1.محسن رضایی 2.محمدباقر قالیباف 3.سعید جلیلی 4.علی لاریجانی 5. سید محمد خاتمی

محمد قبادی بازدید : 362 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

گرانقیمت ترین، محبوبترین ، باریکترین و بزرگترین تنها برخی از صفاتی هستند که تبلتهای معرفی شده در سال گذشته را توصیف می کنند، بازار درحال رشد تبلتها امسال شاهد رونق بیشتری نسبت به گذشته بود، رونقی که تا سال 2016 به طور کامل بازار نوت بوکها را تسخیر می کند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، بزرگترین تبلت جهان که با سیستم عامل ویندوز 8 کار می‌کند، در تایوان رونمایی شد. 

محمد قبادی بازدید : 337 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش مشرق به نقل از فارس،‌ ویکتور والدس دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا در دیدار تیمش مقابل پاری سن ژرمن در مقابل ضربه ماتویدی در دقیقه 94 واکنش عجیبی از خود نشان داد که توسط برخی از رسانه‌های اسپانیایی از جمله مارکا با حرکت بازیگر فیلم ماتریکس مقایسه شده و برخی از این سایت‌ها به تمسخر واکنش دروازه‌بان ملی‌پوش بارسا پرداخته‌اند.  
دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر خودت آیا امام زمان از تو راضی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 182
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 2,787
  • بازدید سال : 27,429
  • بازدید کلی : 607,726