loading...
مطالب جدید و به روز
سلام


آخرین ارسال های انجمن
محمد قبادی بازدید : 399 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

امشب شب جمعه است و فرستادن صلوات بر پبامبر(ص) بسیار فضیلت دارد و به خاطر همین من چند حدیث در باب فضیلت صلوات برای شما آوردم که امیدوارم خوشتون بیاد.

 

1. ابو البخترى از امام صادق (ع) از پدرانش از رسول خدا (ص) نقل كرده است كه فرمود: روز قيامت من در كنار ميزانم، هر كس گناهانش از حسناتش بيشتر باشد، آن صلواتهايى را كه بر من فرستاده است مى‏آورم تا حسناتش را به وسيله آن سنگين كنم.

2. عبد السّلام بن نعيم مى‏گويد: به امام صادق (ع) گفتم: من داخل كعبه شدم و دعايى جز صلوات بر پيامبر (ص) به خاطرم نيامد. فرمود: كسى داراى فضيلت و ثواب بيشتر از تو از خانه خدا بيرون نيامده است.

3. حارث اعور مى‏گويد: امير مؤمنان على بن ابى طالب (ع) فرمود: هيچ دعايى به آسمان راه ندارد تا اينكه بر محمّد (ص) و خاندانش صلوات فرستاده شود.

منبع: ثواب الأعمال و عقاب الأعمال / ترجمه انصارى، ص: 299

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر خودت آیا امام زمان از تو راضی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 113
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 182
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 3,471
  • بازدید سال : 20,761
  • بازدید کلی : 601,058